Friday, July 23, 2010

UKHUWWAH FILLAH

Salam..

sahabat-sahabat yang mengenali diri ini di sini saya ingin menyampaikan 3 wasiat kepada anda semua...

1. jika ditakdirkan suatu hari nanti saya lemas dalam arus kehidupan dunia yang fana ini, saya memohon jasa baik sahabat-sahabat semua hulurkanlah tangan kalian dan selamatkanlah dari arus gelombang yang membuatkan saya lupa akan identiti saya hidup di dunia ini..iaitu sebagai seorang hamba dan seorang khalifah..

2. jika ditakdirkan satu hari nanti saya jatuh tersungkur dalam perjalanan menjadi seorang da'ie, hulurkan juga tangan kalian demi membantu saya bangkit semula bagi meneruskan dakwah islamiyah yang telap diwasiatkan oleh Kekasih Allah S.A.W...

3. yang terakhir kenanglah diri ini dalam setiap lafaz doamu wahai teman-temanku..

terima kasih di atas jasa baik kalian kerna sudi membaca wasiat ini..
setinggi-tinggi rasa syukur diri ini panjatkan kepada Yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui kerna mengurniakan jalinan persahabatan yang berpaksikan LILLAHITA'ALA..

semoga ukhuwwah yang terjalin berkekalan dunia akhirat..aminn ya rabb..

No comments:

Post a Comment